گیفت کارت ایکس باکس چیست (XBOX Giftcard)

Microsoft-XBOX
گیفت کارت ایکس باکس، یک کارت اعتباری برای انجام خدمات پولی و بانکی الکترونیکی جهت خرید محصولات مایکروسافت برای کاربران و استفاده از کنسول های ایکس باکس برای گیمرها می باشد. با ایجاد یک حساب کاربری ایکس باکس، می توان از این گیفت کارت استفاده نمود. در واقع تنها راه موجود در ایران و همه کشور های تحت تحریم، استفاده از همین کارت اعتباری است.

گیفت کارت ایکس باکس تنها شیوه ای است که مردم مقیم کشور های تحت تحریم می توانند از آن برای پرداخت هزینه خرید محصولات مایکروسافت، استفاده کنند.

کشور هایی که به دلیل تحریم امکان استفاده از خدمات الکترونیک پرداخت پول و عملیات بانکی را با استفاده از پی پال و ویزا کارت و مستر کارت ندارند، می توانند با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس، برای پرداخت هزینه های مربوط به خرید ایکس باکس و نیز همه محصولات مایکروسافت استفاده کنند.

بی شک مایکروسافت یکی از شرکت های بزرگ و مطرح جهان است که در زندگی روزمره مدرن، که تمام فعالیت ها با ابزار الکترونیکی و تکنولوژی های هوشمند انجام می شود، نقشی بسیار مهم دارد و برای همگان شناخته شده است.

مایکروسافت در دنیای تکنولوژی هوشمند، تقریبا حرف اول را می زند.

محصولات نرم افزاری مایکروسافت؛ بنیان و اساس کارکرد بسیاری از دستگاه های الکترونیکی و هوشمند است.

پایه های ارتباطات اینترنتی جهانی، به مدد مایکروسافت، شکل گرفته است.

محصولات سخت افزاری و نرم افزاری مایکروسافت، بسیار متنوع و گسترده هستند.

اما دسترسی و خرید نرم افزار های مایکروسافت، با توجه به نقش موثر آن ها برای انواع فعالیت های الکترونیکی، یکی از مسائل مهمی است که برای مردم مقیم کشور های تحت تحریم مانند ایران، به صورت یک دغدغه درآمده است.

لازم به ذکر است که شاید محصولات سخت افزاری مایکروسافت، جایگزین شدنی باشد اما همان طور که ذکر گردید، بسیاری از نرم افزارهای این شرکت، از ضرورت خاصی برای انجام امور روزمره و کاری برخوردار است.

فلذا باید راهی باشد تا مردم سراسر دنیا از جمله ایرانیان، بتوانند به این نرم افزارها دسترسی داشته و با پرداخت هزینه آن ها به صورت الکترونیک، قادر به خرید و دانلود و استفاده از این محصولات باشند. بله، در واقع تنها یک راه، وجود دارد.

گیفت کارت ایکس باکس، تنها راه خرید محصولات مایکروسافت است.


خرید آنلاین انواع گیفت کارت مایکروسافت و ایکس باکس


گیفت کارت ایکس باکس نه تنها روشی برای خرید محصولات مایکروسافت است، بلکه باید تاکید شود که در واقع تنها راه موجود است.

ایرانیانی که در پی خرید و دانلود نسخه های اصلی محصولات مایکروسافت هستند و یا گیمر های ایرانی که می خواهند از محصولات ایکس باکس استفاده کنند، فقط و فقط از طریق این محصول می توانند به هدف خود دست یابند.

گیفت کارت ایکس باکس یگانه روش برای استفاده از انواع خدمات مایکروسافت و ایکس باکس است.

خرید لایسنس قانونی ویندوز و آفیس، دانلود موزیک ها، فیلم و …، استفاده از بخش های خرید، خرید گلد بازی ها، خرید اعتبار برای بازی ها و … از جمله موارد و محصولات مایکروسافت و ایکس باکس است که می توان به وسیله گیفت کارت ایکس باکس به راحتی تحقق یابد.

مزیت های استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

مهم ترین نکته ای که در مورد گیفت کارت ایکس باکس به عنوان یک مزیت ممتاز در نظر گرفته می شود، این است که این کارت اعتباری، تاریخ انقضا ندارد.

اگر می خواهید از ویندوز استور کامپیوتر و یا ویندوز استور گوشی خود استفاده کنید و یا به کنسول های بازی ایکس باکس دسترسی داشته باشید، بدون محدودیت می توانید از گیفت کارت خود بهره مند شوید.

اعتبار گیفت کارت شارژ شده در حساب شما، تا زمانی که به طور کامل استفاده و تمام شود، قابل استفاده و فعال خواهد بود و محدودیت زمانی ندارد. لازم به ذکر است که این کارت اعتباری امکان شاؤز مجدد نداشته و بعد از اتمام شارژ، باید یک کارت جدید خریداری نمایید.

برای استفاده از این کارت اعتباری الکترونیکی به راحتی از طریق ایجاد یک حساب کاربری ایکس باکس، و ردیم و یا شارژ بوسیله گیفت کارت، می توانید اقدام نمایید. منظور از ردیم یا شارژ، در واقع خرید یک گیفت کارت است و استفاده از آن در حساب کاربری است.

گیفت کارت مایکروسافت

دیدگاهتان را بنویسید