آموزش خرید و انتخاب گیفت کارت اپل آیتونز

گیفت کارت آیتونز
با توجه به محدودیت های روز افزون شرکت اپل برای کاربران ایرانی، کاربران میبایست بر روی انتخاب گیفت کارت و شارژ اکانت اپل خود حساسیت بیشتری به خرج دهند. چرا که انتخاب اشتباه گیفت کارت میتواند مشکلاتی را بوجود آورد و اکانت شما شارژ نشود.

راهنمای خرید و انتخاب گیفت کارت اپل آیتونز

با توجه به محدودیت های روز افزون شرکت اپل برای کاربران ایرانی، کاربران میبایست بر روی انتخاب گیفت کارت و شارژ اکانت اپل خود حساسیت بیشتری به خرج دهند.

چرا که انتخاب اشتباه گیفت کارت میتواند مشکلاتی را بوجود آورد و اکانت شما شارژ نشود.

البته تمامی این مشکلات قابل حل هستند و امکان از دست رفتن پول شما وجود ندارد. اما دردسرهای خاص خود را دارد که بهتر است در هنگام خرید دقت نمایید تا درگیر آن نشوید.

محدودیت های اپل برای کاربران ایرانی

از آنجا که شرکت اپل برای کشور ایران گیفت کارت صادر نمیکند، کاربران ایرانی میبایست گیفت کارت سایر کشور ها را مورد استفاده قرار دهند و با آن حساب خود را شارژ کنند.

اما مشکل فقط عدم صدور گیفت کارت برای ایران نیست. مشکل از آنجایی آغاز میشود که در هنگام ساخت اپل آیدی از شما آدرس میخواهد و نام ایران در فهرست انتخابی نمیباشد.

پس کاربران ایرانی به اجبار باید از آدرس فیک یا تقلبی سایر کشورها استفاده کنند.

همه چیز از اینجا شروع میشود. چرا که در انتخاب گیفت کارت میبایست گیفت کارت کشوری را استفاده کنید که آدرس آن را وارد کرده اید.

اگر نمیدانید در هنگام ساخت Apple ID چه آدرس را وارد کرده اید این مطلب را بخوانید. اپل آیدی من متعلق به کدام کشور است؟

انتخاب گیفت کارت اپل

همانطور که گفته شد برای انتخاب و خرید گیفت کارت اپل میبایست به کشور دقت نمایید.

پس از آنکه از کشور اپل آیدی خود مطئن شدید از طریق بخش گیفت کارت اپل گیفتی کارت کشور مورد نظر و سپس اعتبار مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

در صفحه تسویه حساب آدرس ایمیل خود را وارد کنید. دقت نمایید که محصول خریداری شده از طریق این آدرس ایمیل برای شما ارسال میگردد.

همچنین شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید تا در صورت بروز هرگونه مشکل از طریق پشتیبانی واتس اپ از طریق آن پیگیری نمایید.

مراحل خرید و پرداخت را تا انتها پیش ببرید.

  • پین کد گیفت کارت هایی که در توضیحات آنها تحویل آنی نوشته شده است بلافاصله پس از پرداخت موفق نمایش داده میشود و همزمان به همراه فاکتور به ایمیل شما ارسال میگردد.
  • خریداران سایر گیفت کارت ها ابتدا ایمیلی شامل فاکتور خرید دریافت و 10 دقیقه تا 1 ساعت بعد در ایمیلی جداگانه پین کد محصول خریداری شده را دریافت مینمایند.
  • چنانچه به دو صورت بالا کدی دریافت نکردید، از طریق پشتیبانی واتس اپ و با شماره تلفن همراهی که در صفحه تسویه حساب وارد کرده اید اقدام کنید تا کد توسط اپراتور در واتس اپ برای شما ارسال گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *