تعهدات متقابل مشتری با گیفتی کارت

گیفتی کارت چیست؟

وب سایت گیفتی کارت به نشانی gifticard.ir دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت و نماد ملی ثبت رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را از اسفند ماه 1398 آغاز نموده است.

هدف اصلی گیفتی کارت ارائه کامل ترین و جامع ترین محصولات گیفت کارت از سراسر جهان و رفع محدودیتهای بین المللی علیه کاربران ایرانی در این حوزه است.

وب سایت گیفتی کارت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و مقر اصلی وب سایت در کشور ایران میباشد. لذا هرگونه ارتباط بین المللی با همکاران در دیگر نقاط جهان جهت تامین محصول فقط توسط واحد بازرگانی گیفتی کارت انجام میشود.

 

محصولات گیفتی کارت

کلیه محصولات ارائه شده در گیفتی کارت از فروشگاه های رسمی بین المللی تهیه و به مشتریان ارائه میگردد. در این راستا گیفتی کارت متعهد است که از فروشگاه های متفرقه هیچ محصولی را تهیه نکند و به همین دلیل اصالت کلیه محصولات گارانتی می شود. همچنین در صورت درخواست رسمی اشخاص حقوقی، فاکتور بین المللی خرید گیفت کارت توسط گیفتی کارت ارائه میگردد.

همچنین به محض رویت پین کد گیفت کارت توسط مشتری «رؤیت شده» (Unsealed) تلقی شده و هرگونه تعویض و مرجوعی امکان پذیر نمیباشد. لذا مسئولیت خرید اشتباه و انتخاب اشتباه محصول بر عهده مشتریان گرامی میباشد.

کلیه گیفت کارت ها فاقد هرگونه تاریخ انقضا میباشند و میتوان در زمان دلخواه از آنها استفاده کرد. اما با این حال از کاربران تقاضا میشود تا 24 ساعت پس از دریافت پین کد آن را استفاده (ردیم) نمایند و هرگونه مشکلات و خطاهای احتمالی را در 24 ساعت اولیه پس از دریافت پین کد با پشتیبانی مطرح کنند. بدیهی است به لحاظ فنی پیگیری هرگونه مشکل مربوط به پین کد، پس از 24 ساعت امکان پذیر نمیباشد.

همچنین در صورتیکه اولین بار است نسبت به خرید اینگونه محصولات اقدام میکنید پیشنهاد میشود با مشاور آنلاین گیفتی کارت در ارتباط باشید تا از صحت انتخاب خود مطمئن شوید.

 

پروفایل کاربری

کلیه اطلاعات هویتی و مجوز های فعالیت گیفتی کارت در زیر تمام صفحات سایت قابل رؤیت است. لذا از آنجا که گیفتی کارت اصل را بر شفافیت قرار داده، انتظار میرود مشتریان نیز به این تعهد پایبند باشند.

در هنگام خرید ارائه نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و ایمیل (همگی معتبر و در دسترس) اجباری است. همچنین از آنجا که محصول خریداری شده از طریق ایمیل و پیامک ارسال میگردد، ارائه ایمیل و تلفن همراه معتبر و در دسترس ضروری میباشد.

لذا استفاده از اطلاعات فیک و تقلبی در بخش نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و ایمیل تخلف از قوانین قلمداد شده و در صورت نیاز تقاضای ارائه کارت ملی به نام خریدار از سوی گیفتی کارت انجام میشود.

همچنین کاربر متعهد میشود که حساب کاربری خود را در اختیار دیگران قرار ندهد و مسئولیت هرگونه فعالیت از طریق اطلاعات کاربری بر عهده مشتری میباشد.

 

پرداخت آنلاین با کارت عضو شتاب

پرداخت هزینه محصولات خریداری شده در گیفتی کارت بوسیله کلیه کارت های عضو شتاب و توسط درگاه های مجاز بانک مرکزی (شاپرک) انجام میشود. لذا هرگونه پیگیری میبایست از سمت درگاه پرداخت انجام گیرد.

در صورت هرگونه مغایرت نظیر کسر از حساب و عدم تحویل محصول، با پشتیبانی تماس بگیرید.

همچنین کلیه پرداخت ها بصورت یک طرفه و از سمت مشتری به گیفتی کارت انجام میشود و گیفتی کارت هیچگونه پرداختی به مشتری اعم از هدیه، پاداش و غیره بصورت نقدی و بانکی انجام نمیدهد. لذا تقاضا میشود مراقب افراد سودجو و کلاهبردار باشید.

در صورت بروز مشکل در تامین محصول از سوی گیفتی کارت و یا هرگونه معذوریت در تحویل سفارش، عودت وجه پس از 72 ساعت و فقط به همان شماره کارتی انجام میشود که خرید با آن انجام شده است.

 

محدودیت های سفارشات

برای کاربران مهمان که برای اولین بار مهمان گیفتی کارت هستند این امکان فراهم شده تا بدون نیاز به ثبت نام بتوانند خرید خود را انجام دهند و با روند تحویل سفارشات و پشتیبانی در گیفتی کارت آشنا شوند.

از آنجا که خرید در حالت مهمان تنها به منظور آشنایی با فروشگاه در نظر گرفته شده است؛ خرید از گیفتی کارت با ایمیل یا شماره تلفن همراه ثبت نام نشده بیش از 500 هزار تومان در هفته میسر نمیباشد. برای خرید بیشتر میتوان با چند مرحله ساده در سایت عضو شد.

خرید از فروشگاه برای کاربران گیفتی کارت تا سقف مجاز شبکه شتاب که در حال حاضر 50 میلیون تومان به ازای هر کارت بانکی است مجاز است. اما توجه داشته باشید خرید بیشتر از 10 میلیون تومان، در روز کاری بعد انجام میشود.

 

راه های ارتباط با گیفتی کارت

گیفتی کارت همواره در تلاش است تا خود را همه جا و همه وقت در دسترس مشتریان قرار دهد. لذا مشخصات ارتباطی همواره بخش ارتباط با ما در دسترس کاربران است.

توجه فرمایید که اطلاعات ارتباط با ما بطور مداوم بروز رسانی میشود. لذا بهتر است بجای ذخیره شماره تلفن ها و ایمیل ها به نام گیفتی کارت، برای هر بار ارتباط به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید.

همچنین پشتیبانی واتس اپ در هر شیفت و برای هر بخش از محصولات مجزا میباشد.